Україна отримала новий інструмент для покращення взаємодії між державою та бізнесом – онлайн платформу «Пульс». Тепер кожен підприємець може поставити оцінку державним органам та їх послугам.
«Пульс» – це єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом, який допоможе підвищити якість державних послуг. На платформі можна залишити відгук про будь-який орган влади та отримати відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті.
Перша віцепрем’єр-міністерка України Юлія Свириденко зазначила: «Завдяки «Пульсу» ми зможемо побачити об’єктивну картину якості держпослуг і швидше реагувати на проблеми підприємців»
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, — зазначила Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Як зазначають у Мінекономіки, система складатиметься з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.
Дашборд— інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні