У світі наростає тривога, що ситуація з кризою в Газі може призвести до подальшої ескалації конфліктів у регіоні. Однак, не менш важливою є ситуація, що розвивається у Червоному морі
21 серпня танкер Сунан піддався атаці хуситів в районі Хадеди, спочатку з використанням стрілецької зброї, а потім — ракет. Екіпаж танкера вдалося врятувати французькому військовому кораблю, і вони були доставлені в безпечне місце. Проте сам танкер залишився без нагляду, і вже 23 серпня хусити зайшли на борт та почали його підривати
На борту танкера знаходиться 150 000 тонн нафти, що еквівалентно приблизно мільйону барелів нафти. Для порівняння, найбільша катастрофа з танкером в історії, Exxon Valdez у 1989 році, відбулася за умов наявності 250 000 тон нафти. В даний момент з танкера виходить 4-кілометрова пляма нафти, що свідчить про серйозний екологічний ризик
Якщо не вжити термінових заходів для стабілізації ситуації, танкер може або розколотися, або вибухнути, або ж просто почати leaking, що призведе до екологічної катастрофи у Червоному морі. Це, у свою чергу, негативно вплине не тільки на навколишнє середовище, але й на людей, які проживають в Ємені
Хусити діють, як видається, самостійно, проте їх підтримка з боку Ірану не викликає сумнівів. Водночас, політична ситуація в Ірані активно змінюється. Нещодавно обраний президент, реформатор, має намір змінити курс країни на більш західний, що може вплинути на відносини з хуситами.
Ця ситуація може стати символом безвідповідальності хуситів, адже вони ставлять під загрозу не лише світову безпеку, але й життя та здоров’я єменського народу
Зараз, як ніколи, необхідно терміново вжити заходів для запобігання потенційної екологічної катастрофи. В іншому випадку, наслідки можуть бути катастрофічними не тільки для Червоного моря, але й для багатьох людей, які залежатимуть від чистоти цього важливого водного шляху